سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظرات راجع به لمینت متحرک دندان

آموزش استفاده از اسپری دماغ و نحوه شستشوی بینی

 

آموزش استفاده از اسپری دماغ و نحوه شستشوی بینی برای برخی از بیماران  اسپری بینی و شستشوی بینی با سرم شستشو تجویز میشود. این توضیحات  جهت یادآوری به بیمارانی است که توسط دکتر شمس ویزیت شده  و برای ایشان اسپری یا شستشوی بینی تجویز شده است.  در صورتی که دکتر برای استفاده از اسپری یا شستشو در ویزیت حضوری روش دیگری غیر از روش توصیه شده در زیر گفته اند  توصیه‌های زمان ویزیت را انجام دهید.

 

زاویه استفاده از اسپری بینی و جهت شستشوی بینی بسیار مهم می باشد. بینی در ظاهر در مسیر فلش قرمز می باشد اما مسیر داخلی بینی در جهت فلش سبز می باشد، اسپری بینی و شستشوی بینی را از جهت فلش سبز در عکس زیر استفاده نمایید:

 

آموزش استفاده از اسپری دماغ و نحوه شستشوی بینی

 

 

آموزش استفاده از اسپری دماغ و نحوه شستشوی ( 1 )اسپری موقت محافظ حرارت مو حاوی کراتین ز ( 1 )اسپری موقت لکه بر لباس و منسوجات اکسی اکشن ونیش ( 1 )اسپری موقت خوشبو کننده لمسر بطری سفید ( 1 )اسپری موقت خوشبو کننده قرمز 2020 ( 1 )اسپری تاتو موقت بند زنانه مردانه با بوی ملایم ( 1 )آموزش کار کردن با اسپری موقت تاتو بدن 

 

زاویه استفاده از اسپری بینی و شستشوی بینی:

 

nasal spray and nasal irrigation2

 

 

 

 

 

nasal spray

 

 

nasal irrigation3

 

 

nasopure1_medium

 

 

 

جهت شستشوی بینی با سرم شستشو می توانید از  وسایل زیر استفاده نمایید:

سرنگ بیست سی سی  بدون سرسوزن:

آموزش استفاده از اسپری دماغ و نحوه شستشوی بینی

20cc syr

وسیله ای به نام ایریگیتور سرم:

 

نی:

ney

 

بینی واش:

nasopure1_medium

 

بین استفاده از اسپری بینی و شستشوی بینی حداقل یکساعت فاصله باشد. زیرا اگر بلافاصله  پس  از اسپری بینی، شستشوی بینی را انجام دهید اثر درمانی اسپری را از بین می برد.

 

روش های توضیح داده شده در تصاویر بالا روش معمول می باشد. در بعضی موارد دکتر به بیماران، شستشو در جهات دیگر بینی را توصیه می کنند، در این صورت  به روشی که دکتر حین ویزیت به شما آموزش داده اند عمل کنید.