سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظرات راجع به لمینت متحرک دندان

اسپری تاتو موقت بدن زنانه مردانه با بوی ملایم 1399

اسپری تاتو موقت چیست بدن زنانه مردانه چیست :

اسپری تاتو موقت بدن زنانه مردانه با بوی ملایم 1399 اسپری تاتو موقت بدن اسپری تاتو موقت خرید  جدیدترین محصول آرایشی و بهداشتی 2021 در زمینه تاتوی موقت می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در سریعترین زمان ممکن طرح مورد نظر خود را بدون هیچگونه آلودگی و نیاز به دانش و تبحر خاص، بر روی پوست بدن خود تاتو نمائید. شما می توانید با داشتن این اسپری هر طرحی را که می خواهید بطور موقت بر روی پوست خود تاتو نمائید.محلول موجود در این اسپری به هیچ عنوان با آب ، الکل و سایر مواد شیمیایی مشابه واکنش شیمایی نمی دهد و از این رو شما می توانید بدون نگرانی آن را شستشو دهید. سطحی و بدون نفوذ به پوست و ایجاد عوارض و آلودگی مناسب برای استفاده در آرایشگاههای زنانه و باشگاه های مردانه دارای خاصیت ضد آب و عدم واکنش پذیری با محلول های الکی نظیر ادکلن حجم  : 125 میلی لیتر محلول

 

اسپری تاتو موقت بدن زنانه مردانه با بوی ملایم 1399

 

 

 

آموزش کار کردن با اسپری تاتو

اسپری تاتو با بوی ملایم 

اسپری موقت خوشبو کننده 

 

 

اسپری تاتو موقت یعنی چه 

اگر شما نیز جزء آن دسته افرادی هستید که همواره دوست داشته اید طرحی را بر روی بدن خود تاتو نمائید ولی به دلیل داشتن مشکلات شرعی و عرفی در این زمینه نتوانسته اید به این مهم دست بیابید، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با اسپری تاتو موقت بیشتر آشنا شوید…شما می توانید سریعترین روش تاتو موقت 1400  بر روی پوست بدون هیچگونه آلودگی و عوارضی را با اسپری های تاتو تجربه نمائید.مورد استفاده برای خانمها و آقایان در مجالس، مهمانی ها و همچنین باشگاه های ورزشی

 

 

 

توجه : برای بازگردانی مناسب طرح ها و پررنگی آن ها بر روی پوست باید به دو نکته توجه کنید. 1_ طرح های چاپی شما باید پررنگ و از کیفیت بالایی برخوردار باشد و با پرینتر های کم جوهر و با کارتریج ضعیف پرینت نگیرید. 2_ به خوبی پوست را با اسپری محلول پاشی کنید تا در هنگام قرار دادن طرح بر روی محل به خوبی محلول اسپری به جوهر نفوذ کرده و طرح را برای شما بازگردانی نماید.

 

 

استفاده از اسپری دماغ

اسپری خوشبو کننده لمسر 

 

 

ویژگی و مزایای محصول :

 

ماندگاری محصول مدت زمان ماندگاری طرح تاتو شده با اسپری تاتو موقت بر روی پوست بدن با توجه به کیفیت طرح و شرایط نگهداری مناسب، حتی تا یک هفته هم ممکن خواهد بود. خاصیت ضد آبطرح تاتو شده با اسپری تاتو موقت در برابر تعریق و شسشتو مقاوم بوده و همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید در آب حل نمی گردد.برای پاک نمودن طرح تاتو شده می بایست، محلول را بر روی پوست منقش شده اسپری نمائید و سپس با دستمالی مرطوب طرح را پاک نمائید.به دلیل چرب بودن لایه رویی پوست و تولید چربی بهتر است برای ماندگاری بیشتر زیاد در معرض آب قرار نگیرد.با توجه به عدم نفوذ اسپری به پوست و بازگردانی طرح بر روی لایه چرب پوست شما حتی الامکان سعی کنید قبل از تاتو محل مورد نظر را به خوبی شستشو داده و پس از بازگردانی طرح، از مواجهه آن با آب جلوگیری کنید تا طرح های شما کیفیت خود را برای مدت زمان طولانی حفظ نمایند.

 

روش استفاده ی اسپری تتو موقت:برای استفاده از این اسپری و ایجاد تتو با طرح دلخواه:1.ابتدا طرح مورد نظر خود را در اندازه ی دلخواه روی برگ کاغذ با کیفیت خوب پرینت نمایید.2. محل مورد نظر تتو را با آب و صابون شسته و خشک نمایید.3. مقداری از محلول تاتو موقت را رو محل تتو اسپری نمایید.4. طرح چاپ شده را با حالت برگردان روی محل اسپری شده قرار داده و چند لحظه . اکنون می توانید برگه را از روی محل تتو برداشته و از تتوی دلخواهتان لذت ببرید.

پک اسپری تتو ارائه شده در فروشگاه شامل یک عدد اسپری تاتو موقت به همراه 5 برگ A4 طح چاپی می باشد که پس از خرید اسپری تتو موقت برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.